vineri, 15 aprilie 2011

Jurnal Duhovnicesc - Editura Bizantina

"Am o stare buna,minunata,contempland in tot ce vad,in cer si pe pamant,pe Cel ce le-a facut.Mintea este linistita,am ganduri frumoase despre frumusetile negraite pe care sufletul meu le doreste.
Doamne Iisuse,da-mi darul de a Te putea iubi asa cum Te-au iubit sfintii Tai care au suferit ca mucenici,cu dragoste si bucurie,ca sa poata fi de-a pururea cu Tine,sa-Ti poata canta imnuri de slava in vesnicie.Da-mi sa pot pastra in sufletul meu dorul dupa sfintenie.
In timp ce ma rog,mintea mea coboara in inima si o ascult cu drag.Doresc sa o aud si s-o simt tot timpul.Asa ma rog mai usor si cu mare bucurie pentru Duhul care vine,insa simt cum pleaca si nu stiu cum sa-L retin! Doamne Iisuse,ajuta-ma sa nu pierd din rugaciune.Eu te chem cu nadejdea ca Tu sa lucrezi in mine,sa stiu acest lucru,ca sa fie totul numai pentru a Te slavi pe Tine si spre folosul aproapelui meu"

25.08.1971

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu